روزنه روزنه .

روزنه

هوش مصنوعي چيست؟

سيستم هاي هوش مصنوعي وجود دارند كه اطلاعات دريافتي را تجزيه و تحليل مي كنند و بر اساس آنها اقداماتي را انجام مي دهند. رفتار ذهني براي دستيابي به اهداف خاصي است. سيستم هاي هوش مصنوعي اين وظايف را با تلاش كمي انجام مي دهند.

 

مقدمه اي بر هوش مصنوعي

از آنجايي كه هوش مصنوعي تكنيك ها و زمينه هاي بسياري را پوشش مي دهد، براي داشتن يك بحث معنادار و سازنده در مورد آن توجه بيشتري لازم است.

براي مثال، استدلال‌هاي مربوط به «سيستم‌هاي خبره» ساده كه در نقش‌هاي مشاوره استفاده مي‌شوند، بايد از استدلال‌هاي مربوط به الگوريتم‌هاي پيچيده مبتني بر داده كه به‌طور خودكار درباره افراد تصميم‌گيري مي‌كنند، متمايز شوند.

به همين ترتيب، مهم است كه بين بحث‌هاي مربوط به تحولات آينده كه ممكن است هرگز اتفاق نيفتد و استدلال‌هايي درباره هوش مصنوعي فعلي كه بر جامعه امروزي تأثير مي‌گذارد، تمايز قائل شويم.

 

هوش مصنوعي چگونه كار مي كند؟

در زير مروري بر هوش مصنوعي براي برخي از تكنيك هاي كليدي كه در محدوده هوش مصنوعي قرار مي گيرند، ارائه شده است. آنها بر اساس جدول زماني به سه گروه تقسيم مي شوند. كه شامل:

هوش مصنوعي نمادين

يادگيري آماري هوش مصنوعي

هوش مصنوعي "قدرتمند" يا "عمومي".

 

موج اول هوش مصنوعي

موج اول تكنيك‌هاي هوش مصنوعي اوليه با نام «هوش مصنوعي كدگذاري» يا سيستم‌هاي خبره شناخته مي‌شد. در اينجا، متخصصان انساني روش‌هاي دقيق مبتني بر قانون را توسعه مي‌دهند – معروف به «الگوريتم‌ها» – كه يك رايانه از آن براي تصميم‌گيري گام به گام استفاده مي‌كند كه چگونه هوشمندانه به يك موقعيت خاص پاسخ دهد.

منطق فازي نوعي روش است كه سطوح مختلف امنيت را براي يك موقعيت معين اجازه مي دهد. كه براي تثبيت دانش شهودي مفيد است تا الگوريتم بتواند در مواجهه با متغيرهاي متعدد و نامشخصي كه با يكديگر تعامل دارند تصميمات خوبي بگيرد.

اما توكن AI گاهي بهتر كار مي كند. اگرچه ممكن است اين روش‌ها قديمي به نظر برسند، اما هنوز هم بسيار مرتبط هستند و هنوز با موفقيت در چندين زمينه استفاده مي‌شوند و لقب "هوش مصنوعي خوب قديمي" را به خود اختصاص داده‌اند.

 

موج دوم هوش مصنوعي

موج دوم هوش مصنوعي شامل نوآوري هاي مبتني بر داده است كه در دو دهه گذشته به سرعت توسعه يافته اند و تا حد زيادي مسئول رنسانس فعلي هوش مصنوعي هستند. اينها الگوريتم هاي خودآموزي هستند كه از متخصصان انساني موج اول هوش مصنوعي بهتر عمل مي كنند.

شبكه هاي عصبي مصنوعي (ANN) از عملكرد مغز الهام گرفته شده اند. ورودي به سيگنال هايي تبديل مي شود كه از طريق يك شبكه عصبي مصنوعي تغذيه مي شود تا خروجي توليد شود كه در پاسخ به ورودي تفسير مي شود. افزودن نورون ها و لايه هاي بيشتر به شبكه هاي عصبي مصنوعي اجازه مي دهد تا مسائل پيچيده تري را حل كنند. يادگيري عميق به سادگي به يك شبكه عصبي مصنوعي با چندين لايه اشاره دارد.

يادگيري ماشين (ML) در مورد تغيير شبكه براي اعمال اين پاسخ هاي كاربردي – يا هوشمند – در فعاليت ها است. الگوريتم‌هاي ML مي‌توانند اين فرآيند يادگيري را با ايجاد بهبودهاي تدريجي در يك ANN منفرد، يا با استفاده از اصول بهبود جمعيت شبكه‌هاي عصبي مصنوعي، خودكار كنند.

 

موج سوم هوش مصنوعي

موج سوم هوش مصنوعي به امواج احتمالي آينده هوش مصنوعي اشاره دارد. در حالي كه تكنيك‌هاي موج اول و دوم به‌عنوان هوش مصنوعي ضعيف يا باريك توصيف مي‌شوند به اين معنا كه مي‌توانند هوشمندانه روي وظايف خاص عمل كنند، هوش مصنوعي «قوي» يا «عمومي» به الگوريتم‌هايي اشاره دارد كه مي‌توانند در زمينه‌هاي مختلف اطلاعات ارائه دهند.

حوزه مشكل اين نوع هوش مصنوعي (AGI) با فناوري فعلي غيرممكن است و نياز به بهبود مستمر دارد. ساير روش‌هاي ممكن از جمله روش‌هاي تكاملي پيشرونده، تجزيه و تحليل آماري و شبيه‌سازي مغز در نظر گرفته شده‌اند. ساير انواع هوش مصنوعي آينده، مانند هوش مصنوعي خود توضيحي و متني، ممكن است در جاه طلبي هاي خود جاه طلبانه به نظر برسند، اما تاثير آنها - و چالش هاي اجرايي - را نبايد دست كم گرفت.

 

اهميت هوش مصنوعي چيست؟

در حال حاضر چندين چالش در ارتباط با هوش مصنوعي وجود دارد. به طور كلي، مي توان از آنها براي ايجاد تعادل بين دو نگراني اجتناب استفاده كرد:

و ناكافي، كه منجر به از دست رفتن فرصت هاي بالقوه و

بيش از حد، جايي كه هوش مصنوعي براي كارهايي استفاده مي شود كه مناسب نيستند يا منجر به نتايج مشكل ساز مي شوند.

فرآيند يادگيري ماشيني يا ML برخي از الگوريتم‌ها را در برابر سوگيري آسيب‌پذير مي‌كند و پيچيدگي آنها درك و توضيح منطق تصميم‌گيري آنها را دشوار مي‌كند. چالش هاي مهم

هزينه ها و مزاياي هوش مصنوعي را برابر كنيد

اجتناب از تمركز منابع در بازارهاي غيررقابتي

اولويت بندي برنامه هايي كه نابرابري هاي ساختاري موجود را كاهش مي دهند نه تشديد آنها

وجود دارد. چالش هاي كليدي ديگر عبارتند از:

پذيرش عمومي اين فناوري،

ساختار و ارزش اجتماعي

نگراني هايي در مورد برخي كاربردهاي نظامي وجود دارد

 

چالش نهايي هوش مصنوعي

فرصت ها و چالش هاي طولاني مدت زيادي در توسعه آينده وجود دارد كه ممكن است هميشه اتفاق نيفتد. برخي از سناريوهاي اتوپيايي و ديستوپيايي ممكن است به چرخه هاي تبليغاتي كمك كنند، اما آنها همچنين فرصتي براي آماده شدن براي روندهاي ميان مدت و تأمل در مورد آنچه از فناوري مي خواهيم فراهم مي كنند.

 

به عنوان مثال، پيشنهاد شده است كه هوش مصنوعي مي تواند:

منجر به از دست دادن برخي مشاغل يا منسوخ شدن مفهوم كار شود

از كنترل انسان فرار كنيد و كنترل پيشرفت خود را به دست بگيريد

استقلال انسان را به چالش بكشيد يا احساسات يا آگاهي مصنوعي ايجاد كنيد

 

 

برداشت شده از:https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214055-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۲:۰۸ توسط:روزنه موضوع: نظرات (0)

آهنگ جديد كسري زاهدي به نام «هنوز انتخاب قلبمي بهترين اشتباه من»

متن آهنگ هنوز انتخاب قلبمي بهترين اشتباه من كسري زاهدي

ديدي بارونم نشست عطرتو از رو پيرهنم

هنوز انتخاب قلبمي بهترين اشتباه من

دوباره دستمو تو بگير گناهش به پاي من

ميدونم و رويا ميسازم يه خونه رو دريا ميسازم

كه سقفمون آسمون باشه خودش بشه بال پروازم

آهنگ جديد كسري زاهدي به نام «هنوز انتخاب قلبمي بهترين اشتباه من»


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۶:۲۲ توسط:روزنه موضوع: نظرات (0)

آموزش پاكسازي پوست در اهواز

امروزه بسياري از خانم ها به دنبال داشتن پوستي زيبا، جوان و شاداب هستند و هميشه دوست دارند با موثرترين روش ها و تكنيك ها پاكسازي شوند. اما ممكن است اين سوال براي شما پيش بيايد كه پاكسازي پوست چيست؟ چگونه مي توانيد ياد بگيريد كه چگونه پوست خود را به درستي تميز كنيد؟

اگر مي خواهيد به اين نوع سوال پاسخ دهيد. بنابراين شما ساكن شهر زيباي اهواز هستيد و مي خواهيد در بهترين دوره آموزشي مراقبت از پوست در اهواز (خوزستان) ثبت نام كنيد، توصيه مي كنيم اين مقاله را تا انتها مطالعه كنيد، با من همراه باشيد زيرا در اين مقاله مي خواهم به شما معرفي كنم. شما درباره مفهوم پاكسازي، اهداف و معرفي بهترين مدارس پاكسازي اهواز با مطالعه اين مطلب. مي توانيد در صورت امكان سريع تمرين كنيد، وارد بازار كار شويد و درآمد كسب كنيد.

 

پاكسازي پوست به چه معناست؟

روش و وسيله اي براي پاكسازي و محافظت از پوست است كه به كمك آن مي توان آلودگي هاي پوستي و مشكلات پوستي را تا حد امكان از بين برد و به پوست صورت شادابي، طراوت و آرامش مي بخشد. البته ناگفته نماند كه اگر جامع ترين صورت در اهواز هستيد مي توانيد به صورت تخصصي پوست خود يا مشتريان خود را از هرگونه آلودگي و مشكلات پوستي مانند آكنه، خارش و ... به طور كامل تميز كنيد. دوره نظافت

 

اهداف پاكسازي پوست 

حذف سلول هاي مرده از سطح پوست: در اين مرحله پوست صورت حامل سلول هاي مرده به طور كامل تميز مي شود. به ياد داشته باشيد كه اين كار را به طور صحيح و حرفه اي انجام دهيد زيرا پوست صورت حساس است و اگر اين مرحله به درستي و با دقت انجام نشود مي تواند منجر به مشكلات پوستي مانند حساسيت و التهاب پوست شود. ساخت بلند

از بين بردن انواع ناخالصي ها و چربي هاي غير ضروري: يك سري چربي ها و غدد چربي به طور طبيعي در سطح پوست صورت رسوب كرده و وظيفه حفظ رطوبت پوست را بر عهده دارند و در برخي موارد ممكن است اين چربي ها در بافت ها تجمع پيدا كنند. پوست و به مرور زمان زمينه را براي مشكلات پوستي فراهم مي كند. بنابراين با كمك پاكسازي صورت مي توان چربي اضافي روي پوست را كنترل كرد. آموزش پاكسازي پوست در همدان 

تامين خون، آبرساني و ويتامينه شدن پوست: برخي از روش هاي پاكسازي از بخور و ماساژ صورت استفاده مي كنند كه مي تواند به بهبود خون رساني كمك كند. كرم ها و لوسيون هاي مخصوصي كه در برخي روش هاي پاكسازي استفاده مي شود، پوست را مرطوب و ويتامينه مي كند. نكته: براي آبرساني و تغذيه پوست صورت بايد از محصولات مراقبت از پوست باكيفيت استفاده كنيد تا به پوست مشتريان آسيب نرسانيد و همچنين اعتبار حرفه اي خود را دوچندان كنيد.

 

او انواع پوست را درك مي كند

يكي از مهم ترين مراحل پاكسازي صورت و آرايش صورت، مشاوره با متخصصان زيبايي و افراد ماهر است كه در طي آن به نوع پوست خود و نحوه مراقبت از آن پي خواهيد برد. بحث جامع و مفصل تري در اين زمينه در دوره پوست صورت در اهواز برگزار شد. طبقه بندي انواع پوست به شرح زير است:

پوست چرب: اين نوع پوست معمولاً براق و چرب است و منافذ باز و آكنه دارد.

خشكي پوست: با منافذ ريز و چين و چروك همراه است و علائم كشيدگي روي پوست احساس مي شود.

پوست هاي خشك و حساس: اين نوع پوست شبيه پوست هاي خشك است، اما با اين تفاوت كه بيشتر در معرض التهاب هستند.

پوست مختلط: دو قسمت صورت U (يعني كنار لب ها و زير چشم ها) و قسمت T صورت (يعني پيشاني و چانه چرب هستند) نيز خشك هستند و ممكن است داراي مقداري كشيدگي باشند. به آنها نگاه. پوست

 

فوايد پاكسازي پوست چيست؟

قابليت كاهش موقعيت جوش

جوانسازي و شفافيت پوست را بهبود مي بخشد

انتقال احساس راحتي و سبكي به پوست

لايه برداري يك راه ساده براي جوانسازي پوست است

پاكسازي به سم زدايي پوست صورت كمك مي كند.

روشي موثر براي از بين بردن جوش هاي سر سفيد و سر سياه

نظافت مزاياي بي شماري دارد كه در اين قسمت به برخي از آنها اشاره مي شود. اگر مي خواهيد از تمام مزاياي پاكسازي استفاده كنيد، پيشنهاد مي كنم در كامل ترين دوره پاكسازي صورت در دوروج ثبت نام كنيد تا در اسرع وقت در زمينه پاكسازي صورت متخصص و متخصص شويد. بازار با

 

بعد از تميز كردن صورت چه كنيم؟

پس از پاكسازي، آب بيشتري بنوشيد

تا چند روز پس از پاكسازي از لوازم آرايشي استفاده نكنيد.

ميوه ها و سبزيجات بيشتري را در رژيم غذايي خود بگنجانيد.

پوست را به آرامي بشوييد و از يك حوله تميز استفاده كنيد.

از بازديد از مكان هاي گرم مانند استخر، سونا و غيره كه باعث تعريق پوست مي شوند خودداري كنيد.

 

آيا بعد از آموزش چرم شويي در اهواز مي توان نظافت چرم را انجام داد؟

بله، پس از گذراندن دوره پاكسازي پوست در اهواز، مي توانيد به صورت تخصصي پوست خود يا مشتري خود را پاكسازي كنيد و درآمد بسيار بالايي كسب كنيد. لذا براي ثبت نام آسان ترين آموزشگاه پاكسازي صورت در اهواز با من تماس بگيريد تا بيشتر شما را جهت حضور در آموزشگاه پاكسازي پوست در اهواز راهنمايي كنم.

 

بعد از آموزش حضوري در اهواز چه كارهايي مي توان انجام داد؟

اگر دقت كنيد با حوصله به توضيحات و توصيه هايي كه در مورد آموزش پاكسازي پوست در اهواز داده مي شود گوش دهيد و جلسات آموزشي را به درستي انجام دهيد، بدون شك با كمي تلاش و تلاش مي توانيد به سرعت وارد عرصه پاكسازي صورت و كار شويد. مردم و كسب درآمد.  دوره پاكسازي صورت در بجنورد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۷:۲۸ توسط:روزنه موضوع: نظرات (0)

خودارضايي چيست و راه هاي جلوگيري از شهوت

خودارضايي يكي از رايج ترين انحرافات جنسي است كه براي ارضاي نيازهاي جنسي فرد و به روشي غيرطبيعي رخ مي دهد. اين عمل در اديان الهي گناهي كبيره است و پيامدهاي رواني و پزشكي فراواني دارد. به طور كلي وقتي صحبت از خودارضايي مي‌شود، افراد به جوانان مجرد به خصوص پسران بيشتر فكر مي‌كنند و سمت و سوي ذهني آن‌ها بيشتر به سمت پسران جوان مي‌رود. اما بايد بدانيد كه متأسفانه اين عمل در بين مردان، زنان و دختران متاهل نيز رواج دارد. توجه داشته باشيد كه هر فردي به دلايل مختلف مي تواند خودارضايي كند. اما نتايج براي افراد مختلف يكسان است و مشكلات زيادي را چه از لحاظ روحي و چه از لحاظ جسمي براي اين افراد ايجاد مي‌كند.

 

خودارضايي در جوانان و مشكلاتي كه با آن رو به رو مي شوند
مشكلات خودارضايي فقط به مشكلات جسمي محدود نمي‌شود و حتي مي‌تواند به روان فرد آسيب برساند. مشكلاتي از قبيل ظاهر، مو و قدرت و توان بدني فرد را هم علاوه بر تمامي موارد تحت تاثير قرار دهد. همچنين يكي ديگر از قسمت هايي كه خودارضايي تاثير بسيار زيادي بر آن دارد، ميل جنسي افراد و سلامت جنسي فعلي و آينده آن هاست. اين مشكلات تا آن‌جايي ادامه پيدا مي‌كند كه در برخي موارد مي‌تواند باعث افسردگي، پرخاشگري يا ساير رويدادهاي آسيب‌زا شود.جوان ايراني (irjavan.com)

خود ارضايي در جوانان و برخي افراد ممكن است، تا مدتي نشانه‌اي از خود نشان ندهد و بدون عارضه باشد؛ اما اين بدان معنا نيست كه مي توانند خود ارضايي كنند و دچار مشكل نشوند. زيرا دير يا زود عوارض خودارضايي خودشان را نشان مي دهند. در اين مقاله مي خواهيم نگاه جامعي به خودارضايي و عوارض جسمي و روحي آن در خانم ها و آقايان و جوانان داشته باشيم.

 

خودارضايي چيست ؟
خودارضايي چيست و راه هاي جلوگيري از شهوت
اصلا چرا نياز است كه بدانيم خود ارضايي چيست ؟ علت آن اين است كه هنوز بسياري از جوانان تعريف دقيق خودارضايي را نمي دانند. بنابراين ممكن است خودارضايي كنند بدون اينكه بداند در حال خودارضايي هستند. در تعريف علمي، خودارضايي به عمل تحريك اندام جنسي براي رسيدن به برانگيختگي جنسي و در نهايت *** يا ارضا شدن گفته مي‌شود. توجه كنيد كه افراد مي توانند به طرق مختلف خودارضايي كنند. اين كار معمولا توسط خود فرد انجام مي شود، اما اين نكته بسيار مهم است كه حتي تحريك اندام تناسلي توسط وسايل جنسي يا هر وسيله ديگري نيز مي تواند نوعي خودارضايي باشد.

 

علت خود ارضايي در جوانان چيست ؟
خودارضايي در جوانان و همچنين در مردان و زنان در گروه هاي سني مختلف رخ مي دهد. بنابراين نمي توان گفت كه تنها علت خودارضايي عدم رابطه جنسي يا نارضايتي از رابطه جنسي است. زيرا فرد مي تواند اين كار را در سنين پايين‌تر و حتي در اوايل و پيش از بلوغ هم انجام دهد.

معمولاً در بزرگسالان، مي توان علل اصلي خودارضايي را نارضايتي از رابطه جنسي، ناتواني در ازدواج، عدم دسترسي به شريك جنسي و عدم آگاهي كامل از ارضاي نيازهاي جنسي شريك دانست. اما در سنين پايين‌تر و براي كودكان و نوجوانان علت انجام خودارضايي يا جلق مي تواند دلايل مختلفي از جمله تماشاي فيلم يا نوعي آزار جنسي براي شروع اين كار باشد.

 

عوارض اصلي خود ارضايي در جوانان
از عوارض خودارضايي در جوانان مي توان به موارد متعددي از جمله لاغري، زيادشدن ميل جنسي به صورت بيمارگونه، لاغري، ريزش موها، كم شدن توان جسمي و ضعف، دردهاي استخواني، كرختي و بي حوصلگي، زياد شدن حالت هاي عصبي و عدم كنترل هيجانات از جمله عدم كنترل خشم و مواردي از اين قبيل اشاره كرد. در ادامه قصد داريم برخي از اين عوارض خودارضايي براي جوانان را به صورت مختصر شرح دهيم. همچنين شما عزيزان مي توانيد براي توضيحات كامل و جامع‌تر در اين زمينه از يك سايت معتبر در زمينه ترك خودارضايي با نام مس به طلا ديدن فرماييد و از اطلاعات جامعي كه در اختيار شما دوستان عزيز قرار مي دهد، استفاده كرده و مسير زندگي خود را تغيير دهيد و دنيايي بدون خودارضايي و عوارض آن را تجربه كنيد.

 

ارضا نشدن در رابطه جنسي
از آنجايي كه نياز جنسي در خودارضايي به طور مصنوعي برآورده مي شود، فرد خيلي سريع وارد مرحله تحريك جنسي شده و لذت زيادي را در لحظه تجربه مي كند. البته توجه كنيد كه اين مربوط به دفعات ابتدايي خودارضايي است و پس از مدتي فرد مجبور مي شود براي بدست آوردن حسي كه در اولين تجربه داشته خودارضايي را دائما تكرار كند. در روابط طبيعي معمولاً تحريكات جنسي و اندام جنسي طرف مقابل فشار و ميزان تحريكي كه در خود ارضايي اتفاق مي افتد را براي فرد ايجاد نمي كنند؛ در نتيجه، فرد نمي تواند رضايتي را كه از طريق خودارضايي دريافت كرده است، به دست آورد. در نتيجه او ميل جنسي خود را به رابطه از دست مي دهد و اين امر باعث مي شود از طريق رابطه طبيعي ارضا نشود.

 

كاهش انرژي و ضعف جسمي
مردان معمولاً پس از انزال احساس خستگي مي كنند و اين مورد در زنان پس از *** جنسي اتفاق مي افتد و احساس خستگي مي كنند كه در اين حالت نياز به استراحت دارند. از آنجايي كه آميزش جنسي معمولا هر چند روز يك‌بار بين زوجين اتفاق مي افتد، بدن انسان زمان كافي براي جذب كامل انرژي را دارد. اين در حالي است كه فردي كه خودراضايي مي كند اين زمان را براي به دست آوردن انرژي را ندارد و همين امر باعث مي شود كه بيشتر اوقات يك حس ضعف جسماني را تجربه كند.

 

لاغري غير طبيعي
در بخش قبلي اشاره كرديم كه خودارضايي انرژي زيادي از انسان مي گيرد و بدن را ضعيف مي كند در همين راستا اگر فرد به اندازه كافي غذا نخورد و اين فرصت را به بدن خودش ندهد، بدن ضعيف شده و اين عدم بازگشت انرژي به بدن ممكن است منجر به كاهش وزن شود. اما توجه كنيد اين عارضه در زمان هايي رخ مي دهد كه فرد به صورت مكرر اقدام به خودارضايي مي كند و اين مورد از عوارض مستقيم خودارضايي در جوانان و مردان و زنان نيست.

 

راه هاي جلوگيري از شهوت
خودارضايي چيست و راه هاي جلوگيري از شهوت
يكي از بهترين راه هاي ترك خودارضايي در جوانان كنترل شهوت است كه مي تواند تاثير بسيار زيادي در جلوگيري از خودارضايي داشته باشد. اگر شما هم خودارضايي مي كنيد، تكنيك هايي كه در اين بخش از مقاله براي شما آورده ايم بي شك كاربردي بوده و براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه اينكه خودارضايي چيست مي توانيد به يكي از معتبرترين مراجع در اين زمينه با نام مس به طلا مراجعه كنيد و از آموزش هاي رايگان و دوره هاي اين مجموعه بهره مند شويد.

 

تنظيم خواب
تحقيقات نشان مي دهد كه بيشتر انحرافات جنسي، ناشي از افكار و خيال پردازي هاي ناسالمي است كه نوجوانان قبل از خواب دارند. بنابراين، يكي از راه‌هاي جلوگيري از حواس‌پرتي اين است كه برنامه‌ريزي دقيقي براي خواب‌تان داشته باشيد و توجه كنيد كه تا زماني كه خسته نشده‌ايد به رختخواب نرويد. وقتي به رختخواب مي رويد كاملا خسته و آماده‌ي خوابيدن باشيد تا از رسيدن افكار به ذهنتان به منظور تحريك و شهوت جلوگيري كنيد. اين كار مستلزم اين است كه در طول روز درگير فعاليت هاي مهم باشيد و به خوبي كار كنيد و وقت خودتان را بهينه شده استفاده كرده باشيد.

 

دوري از محيط ها و شرايط شهوت انگيز و ناسالم
برخي اوقات جوانان در محيط هايي قرار مي گيرند كه ممكن است شهوت به سراغ آن ها بيايد. به عنوان مثال يكي از محيط هايي كه ممكن است منجر به تحريك جوانان شود، محيط هايي است كه تنها هستند و احساس كنند مي توانند به راحتي بدون مزاحمت ديگران اقدام به خودارضايي كنند. در برخي ديگر از موارد ممكن است، فرد در موقعيتي قرار بگيرد كه در آن محيط عامل تحريك كننده اي وجود داشته باشد و شهوت به سراغ فرد بيايد؛ پس اگر شما هم قصد داريد خودارضايي را كنار بگذاريد از قرار گرفتن در محيط هاي ناسالم خودداري كنيد. همچنين اگر والدين كودكي يا نوجواني هستيد كه متوجه شده‌ايد فرزند شما، خودارضايي مي كند، سعي كنيد كمتر او را تنها بگذاريد.

 

كلام پاياني
در اين مقاله در خصوص اينكه خوادرضايي چيست، عوارض خودارضايي و راه هاي كنترل شهوت صحبت كرديم و مواردي را براي شما عزيزان شرح داديم. اميد است مطالب قيد شده در اين مقاله براي شما مفيد بوده باشد؛ توجه كنيد كه علاوه بر تمامي عوارض جسماني و روحي كه ممكن است خودارضايي به شما وارد كند اين كار در دين ما اسلام و حتي در ديگر اديان الهي به شدت نهي شده است؛ پس براي زندگي بهتر كافيست گامي مهم در اين راستا برداريد و خود ارضايي را يكبار براي هميشه كنار بگذاريد. به منظور راهنمايي بيشتر در خصوص ترك خودارضايي و اينكه شهوت چيست مي توانيد از به لينك قرار گرفته مراجعه كرده و مطالبي را در اين خصوص مطالعه نمائيد.

https://irjavan.com/%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%b6%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%84%d9%88%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c/

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۴:۱۱ توسط:روزنه موضوع: نظرات (0)