روزنه روزنه .

روزنه

معرفی پمپ کارواش اینتر ایتالیا


عملکرد پمپهای کارواش صنعتی بسیار مناسب محیطهای کارواش بوده و برای کسانی که میخواهند با فشار آب قوی ماشین خود را از آلودگی پاکیزه کنند بسیار کاربردی است. پمپ کارواش صنعتی به عنوان یک عنصر کلیدی در شستشوی ماشین شناخته شده که عموماً انرژی مکانیکی را به آب منتقل کرده که این امر به نوبهی خود باعث افزایش فشار آب خواهد شد. همان طور که میدانید عملکرد بالای دستگاه کارواش صنعتی یا پمپ کارواش صنعتی به پمپ آن نیز بستگی دارد. کسانی که دارای کارواش هستند به خوبی میدانند که عملکرد شستشوی خودروها به پمپ کارواش بستگی دارد. زمانی که افراد به کارواش مراجعه میکنند انتظار دارند که خدمات مناسبی را دریافت نمایند. از سوی دیگر به خوبی میدانید که مقدار مصرف آب در کشاورزی سنتی بسیار بیشتر از مصرف روزانه و خانگی آب میباشد. مجموعه آب نیرو یکی از مراجع تجهیزات صنعتی و کشاورزی و تأمین کننده انواع تجهیزات صنعتی و سیستمهای آبیاری تحت فشار در ایران است که توانستهاند با بهره گیری از نیروهای ارشد فنی و مهندسی، رضایت مشتریان را جلب کرده و با ارائه خدمات به موقع و پشتیابیهای انجام شده اعتبار خود را چند برابر کند. که دارای دبی آب مختلف می باشند.

از پمپ های با فشار 110 بار و دبی 11 لیتر و همچنین 200 بار با دبی 15 لیتر استفاده می شود. در این پمپ ها دو مشخصه فشار آب و دبی آب خروجی مهم می باشد. به عنوان مثال در صورتی که زمان آبیاری و بارش باران یکی شد، کنترلر آبیاری هانتر قادر به تنظیم میزان آب خروجی از شیر برقی هانتر خواهد بود تا محصولات و یا چمنی که کاشتهاید، بیش از اندازه آب دریافت ننماید. اطمینان حاصل کنید که اتصالات ورودی محکم است. دقیق بررسی کنید و هر دستگاهی که متناسب با نیاز شماست را انتخاب کنید و آبیاریتان را اتوماتیک و هوشمند کنید . تفاوت اصلی پمپهای کارواش بیان شده در قدرت موتور و فشار بار الکتریکی است که برای محیطهای مختلف کاربرد دارد. پمپ کارواش صنعتی با وارد آوردن به آب باعث میشود تا فشار آب افزایش پیدا نماید که این امر برای پاک کردن آلودگی از روی بدنه اتومبیل کاربرد دارد.

توسط سیستم مه پاش گلخانه محلول غذایی و کود توسط محلول پاشی بر روی برگ ها در اختیار گیاه قرارمی گیرد. ویژگی تایمرهای هوشمند آبیاری ویستو این میباشد که در هر لحضه از زمان و در هرکجا که باشید با گوشی خود آبیاری خود را شروع کنید و در هر مانی که خاستید آن را خاموش و کنترل نمایید همچنین اگر وسیله برقی را به آن متصل کرده باشید آن را روشن نمایید. کنترلر آبیاری هانتر که برخیها آن را تمایر دیجیتالی آبیاری نیز مینامند، در واقع مغز متفکر سیستم هوشمند سازی آبیاری به شمار میآید. اما لازمه هوشمند سازی در ابتداییترین قدمها استفاده از آبیاری قطرهای به جای آبیاری سنتی است و سپس استفاده از تجهیزاتی همچون تایمر آبیاری، تایمر دیجیتال آبیاری، شیر برقی هانتر، کنترلر آبیاری هانتر و غیره میباشد. هانتر نام یکی از بهترین و بزرگترین برندهای موجود در زمان حال در زمینه تولید تایمر آبیاری دیجیتال در دنیا میباشد. به همین دلیل، سیستم های آبیاری اتوماتیک از طریق این تایمر ها مزایای بسیار خوبی را به همراه دارند زیرا به هیچ زحمتی نیاز ندارند. اما در مدل فضای باز سیستم با تغییرات از پیش تعریف شده ای آبیاری بخش های مختلف را انجام می دهد. در زمان های گذشته چوب براحتی و در حجم زیاد در دسترس انسان بود اما امروزه بمنظوری جلو گیری از قطع درختان، استفاده از چوب شاید روش مناسبی نباشد.

محصولات این برند قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشد. تایمر آبیاری دو خروجی: این تایمر دارای یک ورودی و دو خروجی می باشد. دستگاه آبیاری اتوماتیک یا تایمر آبیاری خانگی یا شیر تایمردار الکتریکی آب در سیستم آبیاری اتوماتیک خانگی دارای برندهای متنوعی چون شیربرقی آبیاری اوربیت ، شیر برقی آبیاری آمیکو می باشد. چرا باید به سمت هوشمند سازی آبیاری حرکت کنیم؟ اگر شما نیز به دنبال اطلاعاتی از دنیای جدید تایمر آبیاری و هوشمند سازی آبیاری هستید، با ما تا انتهای متن همراه باشید. اگر می خواهید یک سیستم هوشمند آبیاری بر روی باغچه کوچک خود نصب نمایید، کافی است که از تایمر پمپ آبیاری بر روی سیستم لوله کشی آب استفاده کنید. برای نصب خط قطره، شما به سادگی یک سوراخ در لوله اصلی لوله اصلی سوراخ می کنید (با استفاده از پانچ آبیاری قطرهای) جایی که میخواهید خطوط قطرهای را اضافه کنید (این نقاطی است که در مرحله 3 روی لوله مشخص کرده اید). نصب آسان و راحت. مه پاش برای خنک کردن دستگاه های صنعتی. چک کردن زمان آبیاری : در ماه یکبار به صورت رندوم زمان آبیاری چک شود تا از زمان آبیاری مطمئن شوید که اختلالی در آن ایجاد نشده باشد.

 

https://abniro.com/interpump-carwash/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۸:۲۴ توسط:روزنه موضوع: نظرات (0)