روزنه روزنه .

روزنه

براي خريد بخارشويي صنعتي نو و دست دوم بايد نكاتي را رعايت كرد

اما امروزه تمايل به صرفه جويي در زمان و انرژي خصوصا براي شاغلين، بانوان و افراد مسن و نيز معضل ترافيك حتي در شهر هاي كم جمعيت منجر به توسعه خدمات شستشو در محل شده كه از آن به عنوان كارواش سيار ياد ميشود. با وجود چشم انداز روشني كه براي رشد خدمات كارواش سيار در پيش رو است اما كارواش هاي ثابت همچنان خدمات دهنده اصلي در اين حوزه به شمار ميروند. سعي كنيد قبل از استفاده از اينگونه پمپ ها به هشدارهاي ايمني درج شده در دفترچه راهنماي پمپ هاي شناور دقت كنيد استفاده نكردن از توصيهها و هشدارهاي ايمني اينگونه پمپ ها باعث از بين رفتن گارانتي و حقوق مشتري خواهد شد همچنين اگر به راه اندازي و استفاده از اين پمپها وارد نيستيد باعث آسيب به قسمت هاي الكتريكي و مكانيكي و حتي در مواردي باعث وقوع انفجار خواهد شد. در صورتي كه محيط خانه، باغ و ساختمان هاي كوچك به طور مداوم تحت نظافت قرار گيرند، سطح بهداشت بالا رفته و ظاهر اين اماكن بسيار زيباتر خواهد شد. اگر ميزان توليد به طور رضايت بخش بالا نرود، شايد تحريك بعدي پس از ۱۵ ساعت روشنايي لازم باشد. عملكرد دستگاه به نحوي است كه مصرف كننده هر مقدار فشاري كه لازم دارد را تنظيم نموده و استفاده مينمايد.

اگر از صرف وقت در صف كارواش و پرداخت هزينه اضافي كه هر بار بايد به كارواش پرداخت كنيد خوشحال نيستيد. براي خريد بخارشويي صنعتي نو و دست دوم بايد نكاتي را رعايت كرد. امروز با توجه به مزاياي شستشو با بخار اكثر افراد بدنبال خريد دستگاه بخار شويي هستند. براي مثال تمامي دستگاه هاي واترجت صنعتي داراي قابليت پاشش مواد شوينده نمي باشند. زمان تنظيم شدن آن براي انجام اتوماسيون 2، 5، 10 و 15 دقيقه براي بازه هاي زماني 12، 24 يا 48 ساعت يك بار است. طريقه كاركرد آبپاش هانتر به اين شكل است كه بر روي خطوط آبياري زير سطحي نصب گرديده و پس از روشن شدن پمپ يا جريان آب، از حالت مخفي شونده خارج شده و سر نازل به بالا آمده و كار آبپاشي را انجام مي دهد. خوشبختانه با وجود اينكه تعداد فعالين در اين زمينه شغلي رو به افزايش است اما در وهله اول به دليل افزايش قيمت و كيفيت خودروها و در وهله دوم به دليل افزايش تراكم جمعيتي در شهرها و در نتيجه كوچكتر شدن فضاهاي خانگي و رشد آپارتمان نشيني در كنار افزايش گرايش به دريافت خدمات نظافتي تخصصي در جامعه و همچنين توسعه فرهنگ صرفه جويي در مصرف آب روز به روز به بزرگتر شدن بازار كارواش ها منجر شده و بر تعداد مشتريان خدمات كارواش افزوده ميشود.

توليد كننده تجهيزات كارواش دست دوم ,فروش انواع محصولات تجهيزات صنعتي دست دوم - مشاهده محصولات همراه با تصوير، مقايسه، خريد، فروش انواع تجهيزات صنعتي دست دوم ، دريافت قيمت و تماس مستقيم با فروشنده، توليد كننده و توزيع كنندهليفتراك , قيمت ليفتراك , مركز فروش ليفتراك دست دوم - صنعت فاليفتراك. كارواش صنعتي آبگرم با تجهيز به يك سيستم گرم كن (Heater) دماي آب ورودي را افزايش داده و آب را به ماده پرقدرت با حرارت بالا تبديل مي نمايد كه مي تواند انواع آلودگي هاي چرب و روغني را از سطوح مختلف جدا نمايد. فروش انواع پمپ آب ساير ايتاليا : شامل پمپ آب خانگي ساير ايتاليا - پمپ آب ساير ايتاليا - كف كش ساير ايتاليا - پمپ سانتريفيوژ ساير ايتاليا - پمپ شناور ساير ايتاليا از طريق ايران پمپ عرضه مي گردد و در اختيار مشتريان گرامي قرار مي گيرد. يك نكته بسيار اساسي در مورد اجاره مكان كارواش مدت زمان قرارداد اجاره و شرايط حاكم بر آن است كه معمولا به خاطر مباحث مربوط به مبلغ رهن و اجاره در حاشيه قرار ميگيرد. توصيه ميشود مدت زمان قرارداد بيشتر از يك سال وحتي در صورت امكان سعي شود مدت قرارداد حداقل سه سال باشد.

راه اندازي كارواش به صورت حرفه اي موضوعي است كه در اين مقاله به صورت جامع به آن پرداخته شده و تمام جوانب آن از صفر تا صد مورد بررسي قرار خواهد گرفت. زيرا ميزان راحتي مراجعه كردن به كارواش و نيز در معرض ديد قرار داشتن محل آن در تعداد مشتريان شما تاثير مستقيم دارد. در صورتي كه در داخل شهر مكاني را اجاره نماييد كه در محلي بسيار شلوغ و پر ترافيك واقع شده باشد به مرور باعث كاهش تعداد مشتريان خواهد شد و در صورتي كه مكان كارواش در جايي باشد كه ماشينها به سرعت در حال تردد هستند، اين موضوع باعث كاهش مراجعه كنندگان به كارواش شما خواهد شد. خدمات كارواش به دليل درآمد مناسب و ريسك پايين و بازاريابي ساده به واسطه وجود مشتريان فراگير به عنوان يكي از مشاغل خدماتي رو به رشد طرفداران زيادي در بين فعالان بخش خدماتي پيدا كرده است. كارواش خانگي (CAR WASH) يا واتر جت دستگاهي است كه درون آن مخزن آبي تعبيه شده (در حدود 3 الي 10 ليتر بسته به ظرفيت دستگاه) و دستگاه، آب داخل آن را با فشار زيادي كه در حدود 70 الي 250 بار متغير است، به سمت بيرون پرتاب مينمايد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۰:۰۸ توسط:روزنه موضوع: نظرات (0)